Federació de Girona

Esquerra farà un gran homenatge a la Dolors Bassa a Puig de les Basses després de ser condemnada injustament a 12 anys de presó

Esquerra farà un gran homenatge a la Dolors Bassa el pròxim dijous 31 d’octubre a les vuit del vespre després de rebre una sentència injusta que la condemna a 12 anys de presó per permetre a la ciutadania poder excercir el seu dret a vot i decidir el futur del país.

L’acte, que està obert a tothom, aplegarà a desenses d’alcaldes, diputats, conseller comarcals i regidors de la demarcació de Girona amb l’objectiu de fer-se escoltar i que la Dolors senti l’escalf i l’estima de tots i totes.

Volem que la meva germana ens escolti cridar ben alt i fort que no deixarem de lluitar fins que sigui lliure. No permetrem, per més temps que ens costi, que l’estat se’n surti amb la seva. Això ja no té marxa enrere i la Dolors, la meva mare i jo ens tornarem a abraçar en llibertat”, ha manifestat la cap de llista d’Esquerra al Congrés d’Esquerra, Montse Bassa.

Bassa ha explicat també que Esquerra farà servir les hores que s’haurien d'utilitzar per fer campanya “a denunciar la repressió de l’estat espanyol, exigir una solució al conflicte que només passa pel diàleg”. “Amb els nostres vots posarem sobre la taula del PSOE l’amnistia i l’autodeterminació”, ha dit.

Cal que tot l’independentisme seguim omplint els carrers i que no ens quedem a casa. La Dolors vol que hi hagin mobilitzacions continuades però, sobretot, pacífiques. No tirem per la borda els dos anys i tot el sacrifici que estem fent perquè el nostre és un moviment pacífic. Esquerra tornarà al Congrés i que sàpiguen que tornarem més forts per exigir els nostres drets i llibertats”, ha afegit la candidata d’Esquerra Republicana per la demarcació de Girona al Congrés.

Durant l’acte, es donarà també suport als joves represaliats i que estan empresonats a Puig de les Basses amb la Dolors Bassa després de manifestar-se en contra de la sentència.