Federació de Girona

Josep Maria Bagot és reelegit com a president de l’executiva comarcal d’ERC la Selva juntament amb Carme Dilmé, que serà la secreària general

Els militants d’ERC a la comarca de la Selva han votat favorablement a la candidatura de Josep Maria Bagot i Carme Dilmé per encapçalar el proper mandat l’executiva comarcal d’ERC a la Selva durant el Congrés Comarcal celebrat aquest dissabte.

La nova comarcal està formada per sis dones i sis home amb l’ambiciós objectiu d’aconseguir els millors resultats de la història del nostre partit a les eleccions municipals de 2023.

Bagot i Dilmé han presentat els seus objectius principals pel mandat entre els que destaquen tenir presència a tots els pobles de la comarca, generar discurs i polítiques sectorials, establir una xarxa entre tots els actors del partit a la Selva i guanyar el Consell Comarcal el 2023

Josep Maria Bagot ha afirmat que “hem creat aquesta executiva des del consens i la proximitat. Un grup de persones que representem 11 dels 26 municipis de la comarca. Un grup paritari, amb persones amb experiència en el món de la política municipal i d’altres que no tant però amb les ganes i l’empenta del qui comença un nou projecte.”

El president comarcal ha conclòs la seva intervenció mostrant el ferm compromís de la nova executiva a “seguir treballant per construir, des dels municipis, la república catalana de les persones, justa, feminista i sostenible.”

La nova executiva comarcal està formada per:
  • Josep Maria Bagot: president i coordinació d’alcaldies.
  • Carme Dilmé, secretaria general.
  • Eduard Adrobau, secretaria d’organització.
  • Eva Vinyolas, secretaria de finances
  • Emma Puigví, secretaria de les dones.
  • Anna Adroher, secretaria d’imatge i xarxes socials.
  • Sergi Urzay, secretaria de comunicació.
  • Ester Soms, secretaria de política municipal.
  • Marta de Egea, secretaria de transició ecològica
  • Josep Calatayud, secretaria d’acció política i sectorial.
  • Albert Ferràndez, secretaria de ciutadania.
  • Albert Sanz, secretaria de coordinació institucional.