Federació de Girona

Esquerra a Girona aposta per l'actual delegat del Govern per fer tàndem amb Blanca Palmada a l'Ajuntament

Esquerra ha fet pública la decisió d'incorporar Jordi Martinoy a la candidatura municipal de Girona, a proposta de la cap de llista a la ciutat, Blanca Palmada. La decisió ha estat avalada per l'executiva local i haurà de ser ratificada per l'assemblea.
Jordi Martinoy ha acceptat treballar pel projecte d'Esquerra a la ciutat, sense renunciar però a la seva feina com a jurista de la Generalitat. La compatibilització de les tasques polítiques i la vida laboral pròpia és un compromís assumit també per Blanca Palmada, que continuarà exercint com a professora a la Universitat de Girona.
El número dos de la llista aporta una sòlida experiència en la gestió pública en l'àmbit municipal, com a delegat de Governació (2004-2006) i, aquests darrers quatre anys, al capdavant de la delegació del Govern a Girona. En la decisió d'incorporar-lo s'ha valorat especialment l'ampli consens que ha generat la seva actuació en els diferents àmbits, i el reconeixement públic del seu caràcter obert i dialogant.
La incorporació de Jordi Martinoy, en paraules de Blanca Palmada, “dóna força al projecte i respon a una estratègia de sumar per créixer, comptant amb els millors per fer possible un gran canvi en el govern de la ciutat el proper mes de maig”.

Jordi Martinoy
Jordi Martinoy va néixer a Torroella de Montgrí l´any 1967 i resideix a Girona des des fa 20 anys. És llicenciat en Dret i va cursar un màster en Gestió Pública a la Universitat Autònoma de Barcelona. Com a funcionari del Cos Superior de la Generalitat de Catalunya ha desenvolupat funcions de tècnic jurista en diversos departaments i com a assessor jurídic de diversos ens locals.
En el seu currículum polític hi figura haver estat regidor per Esquerra Republicana de Catalunya a Torroella. Posteriorment, i gràcies al primer pacte del Govern d'esquerres, va ser nomenat director dels serveis territorials de Governació i Administracions Públiques a Girona l'any 2004 fins el 2006. En els darrers 4 anys, des del desembre de 2006, és el Delegat del Govern a Girona.