Federació de Girona

La diputada d’Esquerra per Girona, Carme Capdevila, considera que aquest és un projecte de vital necessitat i que ha de tirar endavant

La diputada d’Esquerra per Girona al Parlament de Catalunya, Carme Capdevila, presentarà diverses iniciatives parlamentàries per tal que el conseller de Salut rectifiqui la decisió d’ajornar el projecte de la construcció del nou Hospital Josep Trueta de Girona. Per Capdevila, “aquest és un projecte que constantment pateix endarreriments en tirar endavant, i és un equipament de vital importància per les comarques gironines”.

Esquerra ha defensat sempre la construcció del nou Trueta, ja que és un equipament que dóna servei a milers de persones, és un centre sanitari de referència i en aquests moments ha quedat obsolet.

Per Esquerra és una prioritat tirar el projecte endavant, ja que a més ha d’anar completament lligat i vinculat a la construcció de la nova facultat de medicina de la Universitat de Girona, que se situarà en uns terrenys prop del Trueta, al terme municipal de Sarrià de Ter. “D’aquesta manera afavorirem que els coneixements adquirits a Girona hi reverteixin directament”.