Federació de Girona

El president d’Esquerra ha inaugurat aquest vespre el local electoral d’Esquerra de Girona

El president d’Esquerra Republicana de Catalunya, Joan Puigcercós, ha assistit aquest vespre a la inauguració del local electoral d’Esquerra de Girona per a les eleccions municipals. El local està situat a la Rambla de la Llibertat de Girona, i té com a objectiu ser un punt on els ciutadans de Girona facin arribar les seves opinions.

Puigcercós ha dit que en aquests temps, sense política no hi ha canvis possibles, i ha dit que el que cal ara “són decisions polítiques, i acostar la política als ciutadans”.

Per la seva banda, la candidata d’Esquerra per Girona, Blanca Palmada, ha explicat que Girona necessita un canvi, i que l’eslògan “La força del canvi”, són paraules que reflecteixen “l’ànim en què ens trobem, i que volem treballar perquè la ciutat de Girona sigui per a tots els gironins i totes les gironines”. Palmada ha explicat que Esquerra Republicana de Catalunya és la veu del poble, i que “nosaltres són responsables dels grans canvis que cal fer a la ciutat de Girona. Tenim l’ambició per fer progressar Girona i el país”. “Volem construir una ciutat per tots”.

Palmada ha estat presentada pel número 2 de la llista, Jordi Martinoy, que ha explicat que el local que avui s’ha inaugurat, vol ser un espai d’interacció amb el ciutadà. “És un local senzill, auster i transparent. Diu molt del nostre projecte”.

Més d’una cinquantena de persones han assistit a la inauguració del nou local, situat a la Rambla de la Llibertat número 40 de Girona.