Federació de Girona

L’Oficina Parlamentària d’Esquerra visita Cassà amb la diputada Teresa Jordà i el senador Quim Ayats

L'Oficina Parlamentària es va iniciar amb representants del consistori de Cassà
L’Oficina Parlamentària itinerant de la Federació d’Esquerra Republicana de les comarques gironines s’ha traslladat aquest divendres 10 de març a Cassà. La diputada Teresa Jordà i el senador Quim Ayats han iniciat la trobada amb representants de l’ajuntament cassanenc, concretament amb l’alcalde, Martí Vallès, i el tinent d’alcalde i regidor d’Hisenda, Pau Presas.

Posteriorment, Jordà s’ha reunit amb l'Associació Dona Vida, una entitat que aglutina mares que treballen per la conciliació laboral i familiar, creada l’any passat, i que, entre altres iniciativa, ha tirat endavant projectes com l'exposició MAMIS.

Per la seva banda, el senador Ayats ha aprofitat l’Oficina Parlamentària a Cassà per apropar-se al  Coworking de Can Trinxeria i reunir-se amb el grup d'emprenedors de Panorama Cassà.
L’Oficina Parlamentària és una experiència que la Federació gironina d’Esquerra va posar en marxa l’any passat i que serveix per, a través dels seus càrrecs electes (a la Diputació, Parlament, Congrés i/o Senat), trepitjar territori i recollir les inquietuds i necessitats d’administracions, entitats o associacions de les comarques gironines. A partir d’aquí els càrrecs d’ERC, en contacte directe amb els implicats, treballen per trobar solucions i sortides a les demandes rebudes.