Federació de Girona

Marta Rovira: “Amb el referèndum tenim l'oportunitat per sortir de la situació política d'absolut bloqueig que patim”

Rovira durant l'acte de Vilablareix
La secretària general d’Esquerra Republicana, Marta Rovira, afirma que a menys de tres mesos pel referèndum de l’1 d’octubre “tenim l’oportunitat per sortir de la situació política d’absolut bloqueig que patim a Catalunya”. Rovira ha realitzat aquestes declaracions a Vilablareix durant el primer acte de campanya que la Federació Regional d’ERC celebrarà a les comarques gironines i que els portarà a fer actes als 222 municipis de la demarcació. L’acte també ha servit per celebrar el 10è aniversari de la secció local d’Esquerra de Vilablareix.

Rovira deixa clar que “com a poble tenim el dret a decidir lliure, i democràticament, el nostre futur”. La secretària general d’ERC ha insistit en el fet que “volem votar que Sí perquè volem decidir el nostre futur i avançar. D'això va el referèndum, Sí a un nou país”.

El president de la Federació Regional d’ERC i alcalde de Vilablareix, David Mascort, afirma que “tenim clar on volem anar. Ja sigui a Vilablareix o treballant dur i il·lusionats pel referèndum”.