Federació de Girona

Junqueras: “Queden 30 dies per anar a votar i guanyar la República Catalana”

500 persones han assistit a l'acte al passeig d'en Blay, a Olot
El passeig d’en Blay d’Olot ha estat la seu aquest dissabte 2 de setembre de l’acte Una República del Benestar organitzat per Esquerra Republicana i al qual han assistit més de 500 persones. El vicepresident de la Generalitat i president d’Esquerra, Oriol Junqueras, ha explicat que “on estarà millor el futur de tots nosaltres, del nostre país, dels nostres fills? A les nostres mans o a les mans dels que tantes vegades ens han demostrat que no ens estimen?”.

Junqueras ha deixat clar que “el nostre objectiu és que la gent del nostre país visqui millor i si som capaços d’explicar-ho estarem més a prop de guanyar la nova República”. “Queden 30 dies per anar a votar i guanyar la República Catalana”, ha finalitzat el president d’Esquerra.

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Meritxell Serret, ha fet una crida a mostrar-se ferms “i d’aquesta manera el proper 1 d’octubre votarem i farem història. I votarem pels que ens han precedit, per nosaltres i per un futur de convivència en el país que volem construir, la República Catalana”.

Per la seva banda, la portaveu d’Esquerra a l’ajuntament d’Olot, Anna Barnadas, ha recordat que “si amb un Estat en contra hem arribat a on estem, imagineu-vos tots plegats fins on arribarem amb la futura República Catalana”.

L’alcalde de Santa Pau i president comarcal d’ERC, Pep Companys, s’ha mostrat convençut que “l’1 d’octubre no desaprofitarem l’oportunitat de fer possible el canvi. Sortirem al carrer, treballarem junts i guanyarem”.