Federació de Girona

Jordà: “Construirem una Catalunya republicana per a ciutadans lliures”

Jordà durant la seva intervenció sota una intensa pluja.
Tot i la intensa pluja que ha caigut, prop de 300 persones han assistit aquest vespre a l’acte que Esquerra Republicana ha celebrat a Blanes, concretament a la cruïlla dels carrers Raval i Muralla. Entre altres, hi han participat els diputats gironins d’ERC al Congrés, Teresa Jordà i Joan Olòriz. Durant la seva intervenció Jordà ha explicat que “construirem una Catalunya republicana per a ciutadans lliures”.

“Tenim davant un Estat que ens maltracta econòmicament, socialment, políticament,... Un Estat que només estima els seus com, per exemple, els bancs que entre tots hem salvat”, ha manifestat la diputada republicana.

Jordà ha afegit que “amb la repressió no aconseguiran res, el que estan assolint és tot el contrari. Estem impulsant un procés transversal i democràtic i res ni ningú podrà amb la voluntat d’un poble que ho vol tot”.

Olòriz ha afirmat que “el govern i el Parlament estan sent coherents, sense mostrar cap por al cos” i ha deixat clar que “continuarem lluitant fins al darrer moment perquè tenim la il·lusió per construir un nou país, una Catalunya republicana”.

El portaveu del grup municipal d’Esquerra a l’Ajuntament del municipi, Àngel Canosa, ha volgut deixar clar que “a Blanes votarem. Votar no és cap delicte”. També han participat en l’acte, la vicepresidenta territorial de Súmate, Ana Hinojosa, i el membre d’Avancem i vicepresident jurídic de Súmate, Manuel Bueno.