Federació de Girona

Pere Aragonès: “Ara ja no estem defensant el Sí a la independència, estem defensant el Sí a la democràcia”

Aragonès durant la seva intervenció al Museu d'Història de Girona
El Museu d’Història de Girona ha estat aquest vespre la seu de l’acte de campanya pel Referèndum de l’1 d’octubre que ha organitzat Esquerra Republicana i que ha comptat amb la presència de Pere Aragonès, secretari d’Economia de la Generalitat de Catalunya. La trobada que portava per nom Cap a la nova República: dubtes i respostes ha reunit un centenar de persones.

Aragonès ha iniciat la seva intervenció amb un contundent “ara ja no estem defensant el Sí a la independència, estem defensant el Sí a la democràcia”.

El secretari d’Economia també ha defensat que “tenim una econòmica molt sòlida i diversificada, molt ben connectada amb l’exterior, que serà un gran valor per a la República Catalana que construirem. Les nostres condicions econòmiques, el PIB per càpita, és superior a la mitjana de l’Estat espanyol”.

Amb vista a les properes setmanes i mesos, Aragonès ha insistit que “garantim que els serveis públics i l'economia catalana seguirà funcionant”.

El secretari d’Economia ha finalitzat afirmant que “tinguem clar que en una democràcia el poder el té la gent i està a les urnes”.