Federació de Girona

Esquerra presenta a Torroella la llista gironina per al 21D amb l’objectiu de “guanyar i demostrar a Rajoy que a Catalunya manem els catalans i les catalanes”

Esquerra ha presentat la llista a la plaça de la Vila de Torroella de Montgrí
Esquerra Republicana ha presentat aquest dimecres 22 de novembre la llista gironina a les eleccions del 21D a Torroella de Montgrí, concretament a la plaça de la Vila del municipi empordanès. Esquerra ha dut a terme l’acte al municipi de la consellera Dolors Bassa, la número 1 de la llista, que es troba empresonada des del passat 3 de novembre.

El número 2 de la llista gironina d’ERC, Roger Torrent, ha tingut un record per Dolors Bassa i ha deixat clar que “no ens cansarem de repetir que amb presos polítics i amb l’altre meitat del govern a l’exili no estem davant unes eleccions normals. I entre aquestes injustícies hi ha el fet que la cap de llista gironina d'Esquerra estigui a Alcalá Meco. No ho normalitzarem i lluitarem amb totes les nostres forces per aconseguir que la Dolors estigui amb nosaltres com més aviat millor”.

“Estem davant unes eleccions il·legítimes convocades pels que han usurpat les institucions i, per aquest motiu, el proper 20D desbordarem les urnes amb els vots dels catalans”, ha explicat Torrent que ha afegit que “aquestes eleccions van de qui mana a Catalunya. I des d’Esquerra ho tenim clar i ens presentem plantant cara als que defensen la repressió i han defensat la usurpació de les nostres institucions”.

Torrent, amb vista a la campanya, afirma que “reclamarem l’alliberament dels nostres presos i defensarem que ara toca construir la República catalana. Construir-la des de les institucions i des del carrer”.

Llista transversal i cremallera
Durant la presentació de la llista Torrent ha posat en valor que la llista d’Esquerra “és transversal i paritària. Més inclús, és cremallera intercalant candidats i candidates, un fet que ens fa sentir molt orgullosos. És una combinació de cares noves, candidats amb pes polític i independents. En definitiva, una llista per guanyar i per dir que a Catalunya manem els catalans i les catalanes i no el senyor Rajoy”.

Darrere Bassa i Torrent, com a número 3 hi ha la diputada al Parlament, Anna Caula i el número 4 és el diputat al Parlament i portaveu d’Esquerra Republicana, Sergi Sabrià. La diputada Magda Casamitjana és la número 5 i el diputat i segon tinent d’alcalde de Lloret de Mar, Jordi Orobitg, és el número 6. Tanca la llista el llibreter i activista cultural, Guillem Terribas.

Podeu consultar tots els integrants de la llista al següent enllaç: Llistes ERC al Parlament de Catalunya