Federació de Girona

Torrent: “La candidatura d’Esquerra no està creada només per guanyar i oposar-se al 155. Està construïda per governar”

L'acte d'Esquerra a Celrà s'ha dut a terma al Teatre Ateneu
“La candidatura d’Esquerra no està creada només per guanyar i oposar-se al 155. Està construïda per governar”. El candidat d’Esquerra Republicana per Girona, Roger Torrent, ha realitzat aquestes declaracions durant un nou acte de campanya que Esquerra Republicana ha celebrat aquest dilluns 11 de desembre a Celrà.

Torrent ha iniciat la seva intervenció afirmant que “són unes eleccions tramposes però amb les urnes tornarem a demostrar que la democràcia sempre guanya”.

“Quan el país ha avançat és quan ha posat en valor elements de la nostra societat generositat, fidelitat, l’honestedat i rigor. I generositat és posar els interessos del país per davant del personal o el del partit. I això ho fa l’Oriol Junqueras. Està a la presó per generositat amb el país”, ha argumentat Torrent.

Torrent ha continuat la seva exposició explicant que “fidelitat a l’1 d’octubre, al que va decidir el poble. I a partir d’aquí, construirem amb honestedat i rigor la República. El 21D ha de servir per seguir amb aquest camí i la candidatura d’Esquerra és la més preparada per fer-ho”.

Teresa Jordà, diputada d’ERC a Madrid, ha recordat que “aquestes eleccions no són normals. Com ho poden ser quan dos candidats no poden participar en la campanya”. Jordà ha afirmat que “com pot ser que el candidat d’Esquerra, l’Oriol Junqueras, estigui a la presó i no pugui estar amb nosaltres?”.

“Estem davant de les eleccions més importants a les quals ens hem afrontat. No ens podem permetre el luxe de perdre davant el bloc del 155, i no ho farem. ”, ha explicat Jordà.

La diputada republicana ha denunciat que “aquest Estat no només ens maltracta. És un Estat embogit i que arrasarà amb tot el que faci falta abans que aconseguim la llibertat política del nostre país”.

Marta Casacuberta, candidata d’ERC per Girona, ha explicat que “el 21D ha de servir per plantar cara a la repressió que impulsa el bloc del 155. Són unes eleccions que també van de defensar la república, un model de societat on la igualtat d’oportunitats sigui innegociable. Un model de societat on l’Estat protegeixi els interessos dels ciutadans”. “Esquerra sempre ha defensat aquests valors. I sempre hi serà”, ha afegit Casacuberta.

“Els pressupostos del 2017 han estat els més socials de la història i d’això, en gran part, n’és responsable la Dolors Bassa, la nostra cap de llista i consellera”, ha explicat Casacuberta i ha posat d’exemple que “hem aprovat la renda garantida de ciutadania”.