Federació de Girona

David Mascort: ‘El projecte municipalista i Nacional d’Esquerra Republicana és el més útil per al país’

El Consell d'Alcaldes ampliat de la federació gironina d'ERC s'ha celebrat a la Vall d'en BAs
La federació gironina d’Esquerra Republicana ha celebrat aquest dissabte 24 de febrer a la Vall d’en Bas un Consell d’Alcaldes ampliat que ha comptat amb l’assistència de 150 persones i on han intervingut, entre altres, el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, el portaveu d’ERC, Sergi Sabrià, el secretari adjunt d’ERC, Lluís Salvadó, i el president de la Regional gironina, David Mascort.
Precisament Mascort, durant la seva intervenció, ha volgut posat en valor que “el projecte municipalista i Nacional d’Esquerra Republicana és el més útil per al país”.

Per la seva banda, el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, ha volgut destacar que, en aquests moments “cal ser més rigorosos que mai. I aquest rigor l’hem de dur a terme des del govern de la Generalitat fins als ajuntaments. I si ho fem així, que ho farem, guanyarem”.

El secretari adjunt d’Esquerra, Lluís Salvadó ha insistit en el fet que “Esquerra és garantia de bon govern, de gent rigorosa i, al mateix temps, som un partit obert, transversal i divers que representa i arriba a tot el país”.

La trobada s’ha dut a terme a Can Trona, al Centre de Cultura i natura de la Vall d’en Bas. L’alcalde del municipi, Lluís Amat, ha estat l’encarregat de presentar l’acte.