Federació de Girona

Mig miler de persones participen a la Trobada Municipalista d’Esquerra a Lloret de Mar

La trobada ha reunit electes de tot Catalunya
Lloret de Mar ha estat la seu aquest cap de setmana, concretament els dies 16 i 17 de març, d’una nova edició de la Trobada Municipalista que Esquerra Republicana organitza anualment. Les ponències han comptat amb l’assistència de mig miler de persones.

Durant la trobada, la secretari general d’Esquerra, Marta Rovira, ha insistit en el fet que “no ens cansarem de denunciar l’empresonament injust que està patint el nostre president, l’Oriol Junqueras, en Quim Forn i els Jordis”. En aquesta línia, Rovira ha recordat que “és la primera vegada que l’Oriol no pot participar en la Trobada Municipalista d’Esquerra des que ell és president”.

“Dia a dia, cada ajuntament ha de ser un pilar fonamental d’aquesta república i des d’ERC tenim clar que el municipalisme hi juga un paper clau”, ha insistit Rovira.

Durant la trobada el secretari general adjunt d’Esquerra Republicana, Lluís Salvadó, ha argumentat que, a hores d’ara, “som des d’Esquerra qui, a hores d’ara, tenim més capacitat per governar perquè ens ho creiem de dalt a baix. Tenim la vocació de representar tot el país, dones i homes, capitals i pobles petits”.

Durant la trobada s’ha entregat a l’exalcaldessa de Santpedor, Laura Vilagrà, del Premi memorial Jaume Aiguader, un guardó que s’entrega per distingir una persona que hagi destacat per la innovació i les bones pràctiques en la seva trajectòria municipalista.