Federació de Girona

Àngel Canosa: "Vull ser l'alcalde de Blanes perquè cal un govern d'esquerres que governi per a tothom"

Canosa ha estat escollit per unanimitat
Esquerra Republicana de Blanes ha escollit Àngel Canosa com a candidat per a les eleccions municipals de 2019. Canosa ha estat escollit per unanimitat per la secció local blanenca a través d’un procés de primàries externes on es permet que qualsevol persona militant, simpatitzant o amiga que consti formalment a la base de dades del partit pugui participar de l’assemblea amb dret a vot.

Un total de 32 persones van participar en la votació per escollir el candidat blanenc que ho va ser per unanimitat. Àngel Canosa i Fernández ja va ser el candidat a les eleccions municipals del 2015 i, durant aquest mandat, està sent portaveu del grup municipal d’Esquerra a l’Ajuntament de Blanes.

Àngel Canosa afirma amb rotunditat que “vull ser alcalde de Blanes perquè cal un govern d’esquerres que governi per a tothom”. El candidat republicà es mostra disposat a “dedicar cada minut de feina a la ciutat, i a la seva gent. Amb el suport de tothom aconseguirem que Blanes sigui una gran ciutat republicana el pròxim 2019”.

D’altra banda, des de la secció local d’ERC Blanes expliquen que “amb l'elecció del candidat, l’Àngel Canosa, complim amb una de les principals exigències que, com a partit, tenim envers la ciutadania: oferir un model de ciutat i una alternativa ferma de govern per a Blanes”.

Amb vista al futur, expliquen que “desitgem encert i tota la capacitat de feina de què pugui disposar el nostre candidat per dur a Blanes als objectius socials, polítics i econòmics que fixem tots plegats per a la nostra ciutat. La militància del partit es posa des d’ara mateix a la disposició del seu candidat i de l’equip de campanya que encapçalarà el projecte polític republicà a la nostra ciutat”.

Llicenciat en dret per la Universitat de Barcelona, i amb un postgrau en recursos humans per ISEP, ha estat professor de dret tributari i dret penal en diversos cursos. Jutge substitut durant el període 2003-2007.

El 2014 va entrar a formar part de la secció local d’ERC Blanes el 2014 va ser escollit candidat per a les municipals del 2015. Conseller comarcal d’Esquerra a la Selva és, a hores d’ara, portaveu del grup municipal i del grup d’ERC a l’ens comarcal.