Federació de Girona

Pacte d’Esquerra Republicana i Junts per Catalunya per governar plegats la Diputació de Girona

Noguer i Presas han signat l'acord a la diputació gironina
Esquerra Republicana i Junts per Catalunya han presentat un acord de governabilitat a la diputació de Girona per al mandat 2019-2023. El pacte que s’acabarà de desenvolupar durant els propers dies situa a Miquel Noguer com a president i al republicà Pau Presas de vicepresident primer.

Durant la presentació, Presas ha destacat que “estem molt satisfets per l'acord de govern que presentem avui a la Diputació de Girona entre  JuntsxCat i Esquerra Republicana perquè, entre altres motius forma part d’un compromís global per intentar fer governs republicans amb l'objectiu de defensar els drets i les llibertats dels catalans i catalanes”.

“Representem la gran majoria d’alcaldies i regidors que han estat elegits als ajuntaments de la demarcació gironina i, per tant, també som les dues forces que conjuntament representem la gran majoria dels gironins i gironines”, ha explicat Presas.

A l’hora de parlar dels propers quatre anys, el republicà ha afirmat que “les dues forces disposem d’un ampli coneixement del territori, experiència en la gestió i la voluntat de millorar les condicions de vida i el benestar de tota la ciutadania de la demarcació estant al costat dels ajuntaments”.

Està previst que durant els propers dies es donin a conèixer més detalls sobre l’acord entre els dos partits. El dijous 4 de juliol se celebrarà el primer ple d’aquest nou mandat.