Federació de Girona

El nostre equip

• Laia Cañigueral
    Laia Cañigueral Diputada
    Llicenciada en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha completat la seva formació amb un postgrau en Participació Ciutadana i Desenvolupament Sostenible (UAB) i amb un postgrau en Govern Local a la Universitat de Barcelona (UB). També ha cursat especialitzacions universitàries en l’àmbit de la gent gran i en la inserció laboral de col·lectius amb dificultats. Ha treballat en l’àmbit de la inclusió social i de la Igualtat a l’Institut Català de les Dones, l’Institut Català de l’Acolliment i de l’Adopció i a l’Agència Catalana de la Joventut.

Militant de les JERC des de 1999 i d’ERC des del 2000 va ser membre de la direcció nacional de les JERC amb diferents responsabilitats i Presidenta de la Federació Comarcal d’ERC del Gironès del 2008 al 2012. L’any 2006 va esdevenir diputada al Congrés dels Diputats en representació de les JERC on va ser portaveu de les Comissions d’Educació i Ciència i de Cooperació Internacional per al desenvolupament.

Va ser escollida diputada al Congrés a les passades eleccions del 28 d’abril de 2019. Actualment és secretària primera i portaveu d’ERC a la Comissió de Salut, Consum i Benestar Social, portaveu d’ERC a la Comissió de les Polítiques Integrals de la Discapacitat i portaveu a la Comissió d’Igualtat.