Federació de Lleida

Eritja: ‘Esquerra Republicana és l’única força capaç de derrotar al PSC, d’acabar amb la repressió i de tornar a enviar un missatge ben clar al món: Catalunya vol ser lliure’

El primer candidat al Congrés per la coalició Esquerra Republicana de Catalunya – Sobiranistes a la demarcació de Lleida, Xavier Eritja, ha tancat avui la campanya electoral amb un acte que s’ha celebrat a la localitat d’Alpicat, en el que ha estat acompanyat per la diputada provincial i regidora de Torrefarrera, Helena Martínez, i la presidenta de la secció local, Anna Roure.

Eritja, ha valorat la campanya de ‘força satisfactòria, tenint present que era una campanya de curta durada i, en tot cas, la resposta creiem que ha estat correcta’, alhora que ha afegit que el proper 10 de novembre ‘l’independentisme tenim l’oportunitat de dictar la nostra sentència a l’onada repressiva de l’Estat’.

De la mateixa manera que ha estat taxatiu en afirmar que després d’una ‘sentència venjativa i absolutament injusta, Catalunya no pot respondre amb una victòria del PSC’, perquè el proper 10N, segons ha assegurat, ‘no poden guanyar a Catalunya aquells que donen una nova oportunitat a la ultradreta, que neguen el diàleg, que ataquen a l’escola catalana i que treballen per salvaguardar els interessos del règim del 78’.

Pel candidat republicà, el proper diumenge han de guanyar l’independentisme, la democràcia i la llibertat, ‘i avui, som l'únic vot que pot garantir la victòria de l'independentisme’ i és per aquest motiu que ha demanat un ‘vot clar per Esquerra Republicana en aquestes eleccions perquè som l’única força capaç de derrotar al PSC a Catalunya i els únics que podem derrotar la repressió i tornar a enviar un missatge ben clar al món: Catalunya vol ser lliure’.

‘El proper 10 de novembre, la ciutadania de Catalunya decidim entre avalar la repressió o reforçar l’independentisme amb una nova victòria clara d’Esquerra Republicana de Catalunya - Sobiranistes’, ha reblat.

• Xavier Eritja: ‘Esquerra Republicana és l’única força capaç de derrotar al PSC aquest 10N'