Federació de Lleida

Així ho ha decidit la direcció d’Esquerra de Lleida en una reunió aquest vespre, arrel de la decisió individual de Josep Maria Escoda d’entrar a Govern a Balaguer

La direcció d’Esquerra de Lleida ha decidit d’expulsar del partit a Josep Maria Escoda, regidor d’ERC a Balaguer, després que aquest hagués contradit la voluntat de la secció local i hagués decidit individualment entrar a formar part del govern de l’ajuntament de Balaguer, sense el consentiment previ del seu partit. Així ho ha confirmat el president d’Esquerra a Lleida, Àngel Vidal, després de la reunió que ha tingut lloc aquest vespre a la seu del partit.

La decisió d’expulsió ha estat acordada per la secció local, la comarcal de la Noguera i referendada per la Regional; abans però de fer-se efectiva, l’expulsió haurà de ser ratificada per la direcció nacional del partit.

Segons Vidal, la regional de Lleida ha pres aquesta determinació “arrel de les greus deslleialtats per part del regidor Josep Maria Escoda, que han causat la pèrdua de confiança política per part de la secció local de Balaguer i de l’executiva regional”, explica Vidal.