Federació de Lleida

Miquel Martín afirma que per formar aquesta llista s’ha basat en ‘l’experiència i la joventut’ dels candidats, per tal d’aconseguir una candidatura amb empenta, honesta, preparada, amb les mans netes i sense lligams que puguin limitar les seves futures decisions

• Els cinc primers candidats
  • Imatge de la Candidatura al complet
Miquel Martin, candidat d’Esquerra a l’ajuntament de Mollerussa a presentat avui al teatre l’Amistat la llista de persones que l’acompanyaran en la seva candidatura als propers comicis del 22 de maig. Martín ha volgut d’estacar d’aquesta candidatura la paritat ‘l’experiència i la joventut’ dels seus integrants com a base per a poder canviar l’estat en detriment en que és troba l’ajuntament de Mollerussa ‘són gent honesta, preparada, amb les mans netes i sense lligams que puguin limitar les seves futures decisions’, explica Martín.

El candidat ha explicat que els republicans aspiren a fer de l’Ajuntament, una institució oberta a tots els ciutadans, ‘és la Casa del Poble i volem que sigui el que el seu nom representa i això només ho aconseguirem governant i governant per a tothom per igual, amb el més absolut respecte a la discrepància i a la tolerància, però també amb el més absolut respecte a la llei i als nostres principis’, continua Martín.

El republicà ha explicat que hi ha tres motius que l’han empès a encapçalar aquesta llista, ‘en primer lloc, per agraïment a Mollerussa, la ciutat que em va acollir ara fa 32 anys; crec que la millor manera de tornar-li aquests anys de felicitat és fer de Mollerussa una ciutat encara millor’, afirma Martin. ‘En segon lloc, perquè no aspiro a fer carrera política fora de l’ajuntament i per tant, això em dóna una major llibertat i poder de decisió’, continua el candidat. ‘Finalment perquè no faig de la política una sortida laboral i per tant no és pas la necessitat d’un sou que fa que em presenti, són les ganes de treballar i de fer, per la meva ciutat i pels seus conciutadans’ apunta el republicà.

Finalment, Miquel Martín ha recordat que després d’assumir de nou el govern de Mollerussa ara fa uns mesos, tot i les limitacions i l’estat en que es troba el consistori, ‘estem governant, ho estem fent bé i ho volem continuar fent. Tots nosaltres, formem part d’aquesta comunitat i ens devem a Mollerussa’, explica el Candidat. El republicà ha afirmat que la causa per la que vol continuar al govern de Mollerussa és la de buscar un major benestar i una convivència ciutadana pacífica, ‘mai l’ interès particular, quan veiem quelcom errat, que no està bé, quan veiem injustícies cap a la ciutadania, cap als propis treballadors, no podem demostrar pas indiferència. Hem de fer el que calgui per rectificar-ho. Les injustícies constants de l’ajuntament vers els mollerussencs, són tan evidents que no tenim més opció que rebatre-les, i això és el que hem fet i farem’ finalitza el candidat.