Federació de Lleida

Comunicat de premsa de la Federació Regional de Lleida d'Esquerra Republicana de Catalunya

La Federació Regional de Lleida d’Esquerra Republicana de Catalunya volem desmentir les informacions que s’han publicat en alguns mitjans de comunicació durant la tarda d’avui, al respecte de que la nostra formació ha contribuït en el nomenament de la senyora Montserrat Parra com a presidenta del Consorci de Normalització Lingüística de Lleida.

Contràriament a les esmentades informacions, des d’Esquerra Republicana hem estat treballant, fins poques hores abans de la reunió d’avui d’aquest organisme, per buscar els consensos suficients alhora de proposar un candidat alternatiu; però en saber que la senyora Parra sí que comptava amb aquests consensos, els nostres representants no han volgut ser partícips del seu nomenament i no han assistit a la reunió.

Així doncs, Esquerra Republicana de Catalunya es referma, com ho ve fent des de fa mesos, en la seva oposició a una presidència compartida pel PSC i el PdeCAT fruit d'un pacte entre els aquest partits i a l’exercici de la mateixa per part de la senyora Montserrat Parra.