Federació de Lleida

Mohedano: ‘La reforma horària és salut, conciliació familiar, democràcia, més cohesió social i menys desigualtats’

La Secció Local de Mollerussa i la Federació Regional de Lleida d'Esquerra Republicana de Catalunya ha organitzat aquest dissabte un esmorzar-col·loqui en el qual s'ha debatut el tema de la reforma horària. L'acte que s'inscriu dins el procés participatiu "La República que farem" s'ha dut a terme en un restaurant de la localitat i ha comptat amb la presència del diputat de Junts per Sí al Parlament de Catalunya i impulsor d'aquesta iniciativa, Fabià Mohedano i ha estat presentat pel president local a Mollerussa, Josep Gené.

L’acte ha reunit diferents grups d'interès del municipi, com empresaris, comerciants, ciutadania, associacions, clubs esportius, per tal de posar en comú les seves inquietuds i idees vers la reforma horària i que també puguin conèixer de primera mà que significa aquesta i quins beneficis pot generar per a totes i per a tots.

Per Mohedano, aquesta iniciativa ciutadana té múltiples avantatges perquè 'sincronitzant els nostres hàbits horaris amb els de la resta del món i amb un ritme més ordenat, aconseguirem guanyar temps al temps i, en definitiva, millorar en salut i qualitat de vida'
Per a aconseguir aquests beneficis, el diputat al Parlament ha proposat 'compactar la jornada laboral per sortir abans de la feina, introduir uns horaris laborals més flexibles d’entrada i sortida, avançar les hores dels àpats, tant del dinar com del sopar i sincronitzar els horaris de les empreses, institucions i actors socials i culturals'.

En definitiva, la reforma horària és salut, conciliació de la vida laboral i familiar, democràcia, més cohesió social i menys desigualtats’, ha conclòs Mohedano.