Federació de Lleida

Serret: ‘El Govern està determinat a que s’obrin els col·legis electorals i a que Catalunya pugui decidir el seu futur’’

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Perca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Serret, ha encapçalat la comitiva que ha visitat avui la Fira de Sant Miquel acompanyada pel diputat al Congrés, Xavier Eritja, per la diputada al Parlament de Catalunya, Montserrat Fornells, els regidors de la Paeria, Carles Vega,  Núria Marin i Josep Maria Baiget i diversos càrrecs orgànics i electes d’aquesta formació.

Serret ha valorat molt positivament la Fira de Sant Miquel i el Saló Eurofruit com a punts de referència del sector agroalimentari català, alhora que també a volgut constatar la certesa que ‘és un any complex per alguns sectors productius, com el de la fruita, però també cereals i per tant això té un punt d’incertesa pel que fa a la pròpia visió de negoci de molts expositors, però de fet avui diuen que això és comença a animar i que es van generant noves perspectives pel sector a les quals tant el Departament, com el Gover, com a Departament, com a Gover i com a societat donarem el nostre rolzament’.

També ha agraït l’esforç de l’organització de Fira de Lleida ‘de portar delegacions d’altres països per tal de donar a conèixer, per projectar i per afavorir aquests intercanvis comercials amb aquests manifestant que ‘Fira de Sant Miquel és també un gran aparador del sector agroalimentari de les terres de Ponent i cada cop és més internacional’.

De la mateixa manera i en relació al procés d’independència, Serret ha assegurat que ‘el Govern de la Generalitat estem determinats a fer-ho possible i, de fet, estem convençuts que s’obriran els col·legis electorals, que la gent podrà votar amb total normalitat i que, com a ciutadans de Catalunya, podrem decidir el nostre futur’. ‘La societat catalana està vivint un moment històric i d’aquí al diumenge continuarem animant a tothom a mantenir la il·lusió, la serenitat i la convicció en aquest Referèndum, sabent que l’1 d’octubre tot estarà a punt i votarem’, ha reblat.