Federació de Lleida

Joan Santacana, candidat d’ERC a la Paeria de Cervera

El conseller de treball, afers socials i famílies, Chakir El Homrani,  serà l’encarregat de la presentació oficial que tindrà lloc el proper diumenge a les 12 hores al Centre Obrer de Cervera.
Joan Santacana, director dels serveis territorials a Lleida del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, serà el cap de llista d’Esquerra per Cervera, les properes eleccions municipals del maig de 2019. Santacana, qui també és regidor de la Paeria segarrenca, prendrà el relleu a Ramon Armengol, anterior cap de llista republicà i també regidor del mateix consistori. Chakir El Homrani, conseller de treball, afers socials i famílies, serà l’encarregat d’oficialitzar a Cervera aquesta candidatura, el proper diumenge dia 2 de desembre a les 12 de migdia, al Centre Obrer, situat al Passeig de l’Estació. Amb el lideratge de Santacana a Cervera, la formació republicana aspira a millorar notablement els dos regidors aconseguits les passades eleccions municipals i assumir l’alcaldia.

Santacana va néixer a Cervera l’any 1959. Està casat i té 1 filla i 2 fills. És Graduat Social per la Universitat de Lleida i llicenciat en Ciències del Treball  i també en Dret per la Universitat Oberta de Catalunya. El regidor també té un postgrau en Orientació i Intermediació Laborals adquirit en la mateixa universitat. És funcionari del Cos Superior de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i actualment és director dels serveis territorials a Lleida del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i regidor a la Paeria de Cervera.

Santacana resideix a Cervera i és militant d’Esquerra Republicana de Catalunya. També és soci d’Òmnium Cultural i de la Plataforma per la Llengua Catalana i membre actiu del Centre Excursionista de la Segarra.