Federació de Lleida

La pàgina web d’Esquerra Republicana-Catalunya Sí a la circumscripció de Lleida ja rep una mitjana diària de 2000 visites d'usuaris i usuàries

La web de la coalició també te un enllaç per participar a la xarxa d’apoderats i apoderades que està promovent Esquerra Republicana de Catalunya arreu del país i que ja compta amb més de 8300 sol·licituds de voluntaris.

www.ercsilleida.cat és el domini amb el qual Esquerra Republicana-Catalunya Sí a la circumscripció de Lleida ha batejat la seva web de campanya. Aquesta eina, que es va penjar a les xarxes socials durant la matinada de dimarts, és pensada per facilitar, a tots els usuaris i usuàries que hi accedeixen, tota la informació referent a la candidatura republicana per Lleida: el perfil dels candidats, les últimes notícies, el calendari i l’agenda d’actes,el programa electoral i un enllaç per fer-se apoderat voluntari el dia de la contesa electoral des del web www.apoderats.cat

Segons Rosa Mas, cap de campanya a Lleida de la coalició, la pàgina web ha estat dissenyada amb la intenció d’oferir, amb la major transparència possible, tota l’activitat d’aquesta llista republicana a Lleida, ‘la web té una estructura simple i ordenada, de manera que l’usuari a l’hora de navegar, ho troba tot amb molta facilitat’. De la mateixa manera s’ha mostrat molt il·lusionada pel que fa a l’acceptació d’aquesta eina  ‘en aquests pocs dies de campanya ja hi ha hagut més de 5.000 clics de 2.000 usuaris diferents i estimem tenir una mitja d’entre 1500 i 2000 visites diàries al final d’aquesta setmana’.

Esquerra Republicana-Catalunya Sí ha creat també un ‘hastag’, el qual utilitzen en tots els posts que publiquen per les xarxes socials, a fi de facilitar la recerca d’informació per internet, “intentem que tothom que vulgui referir-se a la candidatura, ho faci amb el ‘hastag’ #ERCSíLleida, així podem revisar la informació que corre per les xarxes sobre nosaltres i l’impacte que aquesta està tenint sobre la ciutadania”, ha explicat la cap de campanya.

D’altra banda, aquesta pàgina web també conté un enllaç a la pàgina web creada mitjançant la qual es vol crear una gran xarxa d’apoderats i apoderades a nivell nacional, que coordina la també candidata i membre de l’executiva nacional d’Esquerra Republicana, Marta Vilalta, que ha assegurat que ‘volem fer una crida a la ciutadania perquè s’impliquin per fer una xarxa ciutadana compromesa d’apoderats i d’apoderades que estigui present a cada una de les meses electorals del proper 21 de desembre per tal de garantir que no hi hagi incidències i en plena democràcia’.

De la mateixa manera, Vilalta, també s’ha mostrat satisfeta per haver depassat ja, i amb escreix, els 8300 voluntàries i voluntaris, alhora que ha afegit que ‘tot aquest desplegament humà ens permetrà fer un recompte paral·lel de l’escrutini dels vots del proper 21 de desembre per tal de comprovar que els resultats oficials que vagin apareixent en el decurs de la nit són correctes i totalment fidels amb el que la ciutadania haurà votat a les urnes al llarg de la jornada electoral’.