Federació de Lleida

Campanyes

imatge

Manifest de Menàrguens

Manifest presentat el 2 d'octubre de 2017 a Menàrguens de rebuig a la repressió dels cossos policials de l’estat espanyol contra la població de Catalunya. El poble català porta molts anys manifestant els seus anhels de llibertat de forma pacífica i democràtica. Finalment, el dia 1 d’octubre va ser convocat a decidir definitivament el seu futur de forma legal i legítima. La convocatòria d’aquest referèndum va endegar la contundent resposta de l’Estat espanyol, que ha actuat de forma antidemocràtica i repressora contra la celebració d’aquest esdeveniment.

imatge

Manifest de Montoliu de Segarra

Manifest de Montoliu de Segarra Per a reclamar unitat territorial i institucional per a fer front a les deficiències recurrents en la xarxa de subministrament elèctric.   La matinada del dissabte 25 de març les comarques del Pirineu,  el Solsonès i part de les comarques de la Plana de Lleida, van patir una nevada primaveral, a conseqüència de la qual hi va haver afectacions a les xarxes de subministrament elèctric, cosa que va fer que bona part de la ciutadania i les empreses d’aquest territori es quedessin sense aquest servei bàsic.

Manifest del 15O

Manifest presentat el 15 d'octubre de 2016 a Bellcaire d'Urgell i signat al Tarròs en suport a la memòria històrica.