Figueres

ERC Figueres reuneix als apoderats del 21D en una trobada amb Dolors Bassa

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Figueres, Alt Empordà, Dolors Bassa, Apoderats
Trobada d'apoderats amb Dolors Bassa
La secció local d'ERC a Figueres va reunir el passat divendres 26 de gener als apoderats que van col•laborar amb la jornada electoral del passat 21 de desembre.

A l'acte van participar més de 60 persones que va comptar amb la participació de la portaveu del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Figueres Agnès Lladó i de la consellera Dolors Bassa.

Lladó va agrair a totes les persones que van fer d'apoderat el 21D "El compromís amb el país" i que "gràcies a vosaltres vam poder garantir la democràcia al nostre municipi". Finalment va afegir que “La República es construeix de baix a dalt, i els municipis som imprescindibles i ens mantenim dempeus per defensa-la”.

Per la seva banda Dolors Bassa va manifestar la importància de la ciutadania per fer avançar el país, per "seguir fent República i poder a acabar de construir un país socialment més just i democràticament més lliure".

A Figueres, ERC va comptar amb 69 apoderats, que repartits pels  22 col•legis electorals de la ciutat, van garantir que la jornada electoral i que el recompte es fes amb totes les garanties de democràtiques.

Des de la secció local volem agrair a totes aquestes persones la seva implicació de forma voluntària i el seu compromís amb la ciutat, el país i la democràcia.