Figueres

Esquerra Republicana reclama l'ordenança d’ocupació de via pública per regular la instal·lació de terrasses

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Alt Empordà, Figueres, Agnès Lladó, Maria Perpinyà
Agnès Lladó i Maria Perpinyà a la comissió informativa de dilluns 25 de juny
Esquerra Republicana reclama la regulació des del 2015, existeix inclús un esborrany des del 2014, i avui l’equip de govern ha anunciat que “es deixa a sobre la taula perquè falta un tràmit preceptiu”

La portaveu del grup municipal Esquerra Republicana de Figueres Agnès Lladó, denuncia la manca de credibilitat i compromís del govern de la ciutat després que en les comissions informatives d’aquest dilluns 25 de juny s’hagi ajornat, per enèsima vegada, l’aprovació de l’ordenança d’ocupació de via pública per regular la instal·lació de terrasses.

Lladó, recorda que “des de l’inici del mandat, des del 2015, hem insistit contínuament per desencallar aquesta situació i res de res. El que hem viscut avui a la comissió informativa, patint un nou retard, és només una mostra més de la manca de compromís de l’equip cap a la resta de grups i, el que és més greu, cap als figuerencs i figuerenques. Això és una presa de pèl”.

Durant el plenari de mes maig, durant una nova pregunta d’Esquerra reclamant l’ordenança, l’equip de govern va justificar-se anunciant que la comissió es reuniria aviat i que es portaria l’ordenança al plenari del mes de juliol. Avui, quatre anys després de l’anunci que hi havia un esborrany a sobre la taula, l’equip de govern figuerenc ha anunciat que “s’havia de deixar a sobre la taula perquè faltava un tràmit preceptiu”.