Figueres

Totes les opinions

Angès Lladó

Treballem per la ciutat que els figuerencs ens mereixem

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Alt Empordà, Figueres,

Els tres regidors d'ERC treballem per la ciutat, això no ho pot negar ningú. Som capaços de dialogar i consensuar amb el govern i també exercim la crítica constructiva i busquem respostes per aportar el màxim de solucions a Figueres. Com pot ser que una ciutat que té tot el potencial sigui cada cop més qüestionada? Que cadascú reflexioni i fagi les consideracions que cregui més adequades.

LLuís valero

Democràcia: especie en perill d'extinció

Democràcia: Espècie en perill d’extinció VUIT són els polítics escollits democràticament pel poble de Catalunya en unes eleccions democràtiques i que actualment estan a la presó. A la presó per defensar les seves idees, a la presó per complir amb el mandat democràtic amb la voluntat de complir el seu programa electoral. 155 és l’article de la constitución española que ha desplegat el govern espanyol comandat pel Sr.

Maria Perpinyà

No tenim por... o si... Tenim valors

Llegia sobre l’educació dels adolescents: “són uns adolescents rebels, per bé que conformistes i perfectament adaptats a la societat del benestar” i afegeix Jordi Royo, autor del llibre, “reclamen autonomia subvencionada” i “l’autoritat paternofilial s’ha transformat en la dictadura de la negociació continuada.” I aquestes idees em bullen al cap quan penso amb la societat que tenim, sí dic que tenim perquè tots som part d’aquesta societat, uns que hi participem més activament i d’altres per l’actitud passiva que agafen al creure que els responsables ja ho solucionaran.

A votar com sempre

Lluís Valero

Ara ja sí, estem a menys de 3 mesos del referèndum que ens pot portar a constituir-nos com a la futura república, com un nou estat dins d'Europa. Un país on la llibertat i el treball per una igualtat social en seran els denominadors comuns. Des d'Esquerra Republicana ho tenim clar, volem votar que SI perquè volem decidir el nostre futur i avançar. Diem SI a un nou país! El camí per arribar fins aquí no ha estat fàcil i, malauradament, encara menys ho serà ens els propers mesos fins arribar a l'1 d'octubre.

Maria Perpinyà

Va de democràcia

“Els ajuntaments són la institució més propera als ciutadans i ciutadanes de Catalunya. Durant més de 35 anys els ens locals han bastit amb esforç una xarxa de serveis bàsics per a la ciutadania. Vertebradors del territori, agents indispensables per a la cohesió social i compromesos en la defensa dels valors fonamentals de la democràcia.”   Així comença el document signat per alcaldes i alcaldesses aquest passat 1 de Juliol de 2017, a tres mesos de la data del Referendum.

Jordi Giró

Mobilitat en suspens

Les darreres setmanes estem rebent queixes de molts veïns sobre la dificultat de circular en vehicle per Figueres. A la ja difícil mobilitat de la ciutat, s’hi ha afegit diferents obres; la rotonda de l’avinguda Salvador Dalí, la urbanització del carrer Joan Arderius, l’entorn del carrer dels Fossos. Les cues a la Ronda Sud cada vegada són més habituals fins i tot fora dels horaris de més afluència dels treballadors de la zona del Recinte Firal.