Gavà

Ja ha sortit l’Eramprunyà de març

El número 203 (març de 2021) de L'Eramprunyà, la publicació mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

ERC es consolida com a segona força política a Gavà. Les eleccions del passat 14 de febrer consagren ERC-Gavà com a segona força política del municipi, en un context de caiguda dràstica de la participació, especialment a causa de fer les eleccions enmig de la 3a onada.  Alícia Carmona, portaveu del Jovent Republicà, analitza els resultats de les eleccions..

Els partidaris de l’autodeterminació superen el 50% dels vots. El bloc independentista ha tornat a guanyar les eleccions, superant per primer cop el 50% dels sufragis i ampliant el nombre d’escons fins a 74.

Finalitzada la urbanització del carrer Rius i Taulet gràcies al Grup Municipal. Gràcies a les gestions del Grup Municipal d’ERC, s’ha portat a terme l’obra d’urbanització d’aquest carrer. Albert Massana recorda com el 2016 es demanava, des d’ERC-Gavà, que es fes aquesta obra, que suposarà una gran millora per al barri .

Entrevista a Pere Izquierdo, arqueòleg gavanenc i director interí dels museus de Sitges, que ens explicarà el gran valor que té el patrimoni que tenim a Gavà i com no se’l cuida prou.

Es detecten possibles conductes de maltractament animal a Gavà; per tal de revertir aquesta situació, ERC-Gavà ha proposa establir una bústia anònima per recollir les denúncies de maltractament animal. Miquel Rosselló ens explica com es viu aquesta situació des de les entitats animalistes i com maltractar els animals és maltractar el nostre entorn.

El Pla Local d’Habitatge, un pla dels i per als especuladors, el PSC-Gavà tornar a fer l’enèsima campanya de rentat verd per tal que la ciutadania no s’oposi a plans especulatius que amenacen l’entorn natural, com el Pla de Ponent o Llevant Mar.

La crònica d’activitats esportives i culturals. Destaquem que el Club Ciclista Ratpenat. organitza una bicicletada pel dia de la Dona i que Gavà mostra solidaritat amb Pablo Hasél, injustament condemnat. Marta Jiménez exposa com és de necessari commemorar el 8 de març, també en l’àmbit de la cultura, on encara hi ha escàndols d’abusos i assetjament sexual, en institucions tant emblemàtiques com l’Institut del Teatre.

Podeu llegir el pdf de la revista aquí.

Gràcies per la vostra atenció.