Gavà

Ja ha sortit l’Eramprunyà d’abril

El número 204 (abril de 2021) de L'Eramprunyà, la publicació mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

L’enganyifa del pla d’habitatge municipal de Gavà: L’ajuntament del PSC l’està venent com un pla per garantir l’habitatge digne per tots els habitants de Gavà, però en realitat amaga una gran promoció d’habitatge per a residents de l’àrea metropolitana.

In memoriam Albert Massana. L’Eramprunyà recorda la trajectòria de l’Albert Massana, regidor i portaveu del grup municipal d’ERC-Gavà, que ens va deixar el passat 4 de març, i en valora el seu important llegat.

Èxit de la crida del Club Ciclista Ratpenat. El passat 14 de març, el club ciclista va dedicar la sortida de diumenge a les dones amb motiu de la commemoració del 8 de març. .
Albert Massana i Gràcia, una gran persona i company. Diversos companys, amics i associacions locals recorden com era l’Albert Massana, tant a nivell personal com la seva important implicació política i social amb Gavà i amb el país.

Càritas segueix al local de sempre fins que comencin les obres. L’entitat interparroquial Càritas de Gavà, que té com a objectiu promoure, orientar i  coordinar l’acció social i caritativa del municipi, seguirà al local de sempre fins  que hi comencin les obres.

Menys alumnes per classe a les escoles públiques de primària de Gavà. L’objectiu principal d’aquesta decisió, presa pel Departament d’Educació de la Generalitat,  és apropar-se cada cop més a les ràtios dels països més desenvolupats de la Unió Europea.

La crònica d’activitats esportives i culturals. Malgrat la pandèmia, segueix l’activitat, encara que de manera diferent, com la festa dels Tres Tombs o una visita-taller al Parc del Calamot.. Montse Arnau, exposa la problemàtica que suposa per a Gavà, pel patrimoni i la cultura local,  tenir el museu municipal tancat per manca d’interès de l’equip de govern, quan ja fa mesos que els museus catalans han reobert.

Podeu llegir el pdf de la revista aquí.

Gràcies per la vostra atenció.