Gavà

L’exconseller i actual president de la Fundació Josep Irla mantindrà també una trobada amb la militància d’Esquerra per comentar aspectes de promoció econòmica.

Demà dissabte 30 d’abril a la tarda, l’executiva local d’Esquerra de Gavà rebran com a convidat a la Fira d’Espàrrecs de Gavà d’enguany l’exconseller de comerç, turisme, indústria i universitats de la Generalitat de Catalunya, i actual president de la Fundació Josep Irla, Josep Huguet.

L’exconseller, acompanyat de l’alcaldable Andreu Pérez i l’executiva local, realitzarà una visita guiada per la Fira a càrrec d’un dels pagesos locals que participen al certamen, atendrà els mitjans de comunicació dins del recinte firal i, en acabat, mantindrà una trobada amb la militància i simpatitzants locals d’Esquerra.

En el transcurs d’aquesta trobada, està previst que l’exconseller debati i comenti amb membres de la candidatura d’Esquerra diverses propostes i idees per a la promoció econòmica local, el reforçament del comerç de proximitat i altres temàtiques d’interès local. També comentarà una de les darreres iniciatives de la Fundació Josep Irla, que presideix, entorn de la Conferència d’Esquerres per la República Catalana, una iniciativa que es portarà a terme d’aquí a un any i que constarà de quatre àmbits de debat: economia, estat del benestar drets i llibertats i dret a decidir.

Atenció a la premsa

Els mitjans interessats en fer seguiment de la notícia queden convocats el proper dissabte dia 30 d’abril, cap a les 18.00 h de la tarda, dins del recinte de la Fira d’Espàrrecs de Gavà (Pl. de Francesc Macià), on podran entrevistar l’exconseller Josep Huguet i l’alcaldable d’Esquerra-Gavà, Andreu Pérez.