Gavà

Ja ha sortit L'Eramprunyà de setembre

• Portada de la revista L'Eramprunyà de setembre del 2017
El número 163 (setembre de 2017) de L'Eramprunyà, la revista mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer. Aquest número té un caràcter especial, ja que inclou un suplement on ciutadans, entitats, col·lectius i partits polítics criden a la participació al referèndum de l'1 d'octubre

A la revista destaquen les següents informacions:

- Onze de setembre a Gavà marcat per la defensa del dret a decidir i la democràcia a Catalunya: Entitats i partits sobiranistes faran, el vespre abans de la Diada, l'ofrena al monument als Màrtirs del 1714. La commemoració serà el pròleg que precedirà la campanya del referèndum

- El conseller Antoni Comín (ERC) ratifica l'inici aquest tardor de les obres del nou edifici de l'Hospital de Viladecans: El titular de Salut va visitar el centre a l'agost, uns dies després de la publicació del primer concurs públic per licitar les obres.

- La Generalitat invertirà 1,1 milions d'euros a fer menys perillosa la carretera de Begues: Els treballs s’iniciaran durant aquesta tardor i inclouen l’adequació de l’enllaç amb el vial d’entrada i sortida al barri de ca n’Espinós.

- Entrevista a Espai Orgànic: La cooperativa local, creada enguany, aposta per l'economia social, la proximitat i el consum responsable des d'una botiga al carrer Sant Lluís que també és herbolari i espai cívic de trobada, amb cursets i tallers.

- Gavà acull la presentació a la comarca del col·lectiu Esquerres per la independència: Coincidint amb aquest acte, fet al juliol, l'ANC i Òmnium van organitzar debats a Gavà per informar sobre com es segueix el procés a la resta d'Europa, de les garanties del referèndum i de les lluites compartides a la vaga de la Roca de fa ara quaranta anys.

- El FC Gavà perd la categoria per deutes i el president, Manuel Maniega, plega: L'entitat esportiva més important del municipi viu moments de crisi que amenacen amb la seva continuïtat.

Podeu llegir la revista en pdf aquí.

I aquí podeu llegir la notícia publicada dilluns passat, també amb el pdf, sobre el suplement especial de l'1-O.