Gavà

Ja ha sortit L'Eramprunyà de novembre

• Portada de la revista L'Eramprunyà de novembre del 2017
El número 166 (novembre de 2017) de L'Eramprunyà, la revista mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

- República o neofranquisme: ERC reclama al PSC que defensi les institucions catalanes del cop antidemocràtic de Rajoy i exigeixi l'alliberament dels presos polítics. L'alcaldessa, Raquel Sánchez, es manifesta amb grups feixistes i s'allunya de la majoria social pel dret a decidir.

- El govern de la Generalitat oficialitza la creació de l'Institut-Escola Gavà Mar: L'ampliació del centre públic als estudis d'ESO cobreix la demanda de noves places reivindicada pels veïns del barri.

- Gavà recolza la denúncia d'Intermón Oxfam contra Rajoy per incomplir l'acollida de refugiats: El Ple d'octubre de l'Ajuntament va aprovar una moció presentada per Esquerra donant suport a la demanda presentada per l'oenagè davant la Comissió Europea, denunciant que el govern espanyol ha rebut només al 13,7% dels estrangers que s'havia compromés a ajudar entre el 2015 i el 2017.

- Entrevista a Albert Massana, portaveu municipal d'ERC-Gavà: El regidor anuncia que l'assemblea de la secció local del partit ha decidit no donar suport al pressupost municipal del 2018 per l'actitud antidemocràtica del PSC i l'alcaldessa en referència a la repressió i el cop d'estat del govern espanyol contra Catalunya. I per la manca d'un model de ciutat, més enllà de seguir apostant per l'especulació del totxo.

- Homenatge de Gavà i els seus castellers a Jordi Calatayud: La colla local va retre el passat octubre un tribut pòstum a qui va ser un dels seus membres destacats i exregidor d'ERC-Gavà, mort el març d'enguany en un accident a Tarragona.

- Articles d'opinió de Jordi Soler Vinyes (ANC), Elisabet Martínez (presidenta de l'AAVV de Gavà Mar), Olga Álvarez (Associació per al Desenvolupament de Projectes Solidaris en el Sàhara) i Carles Artola (president dels Castellers de Gavà).

Podeu llegir la revista en pdf aquí.