Gavà

ERC-Gavà proposa mesures a l'Ajuntament per lluitar contra el cop de calor

En un escrit entrat avui al registre municipal, que podeu llegir aquí, el grup municipal d'ERC-Gavà ha proposat una sèrie de propostes i mesures per tal d'ajudar a la ciutadania a suportar el cop de calor, que aquests dies està vivint màxims històrics a causa del canvi climàtic.

En l'escrit se suggereix que, en situacions d'emergència climatològica, l'Ajuntament posi a disposició els equipaments municipals dotats d'aire condicionat per protegir els ciutadans.

Així, entre d'altres, es proposa tenir la piscina oberta i gratuïta, com han fet alguns ajuntaments, o obrir els casals municipals, biblioteques i altres espais cívics que disposen d’aire condicionat durant les hores de més calor del dia, perquè la ciutadania que no té aire condicionat a casa hi pugui fer estada.

ERC-Gavà adverteix que la situació viscuda aquests dies serà habitual en el futur, a causa del canvi climàtic, i per tant és bo que l'Ajuntament tingui propostes concretes per protegir la ciutadania dels cops de calor.

Podeu veure l'escrit entrat aquí.