Gavà

Ja ha sortit L'Eramprunyà de setembre

• Portada del número 175 de la revista L'Eramprunyà.
El número 175 (setembre de 2018) de L'Eramprunyà, la revista mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

- La diada sobiranista de Gavà, el 10S, amplia la xifra d'entitats participants: L'acte, que se celebra des de 1992 al monument dels Màrtirs de 1714, viurà l'edició amb més associacions. La commemoració obrirà una tardor de mobilitzacions pel primer aniversari del referèndum de l'1 d'Octubre. Articles d'opinió d'Albert Massana, candidat d'Esquerra a l'alcaldia de la ciutat, i de Josep Campmany, president d'ERC-Gavà.

- Esquerra demana un impuls més decidit a la recollida selectiva porta a porta: ERC proposa que la ciutat s'integri a la xarxa de municipis que fan servir aquest sistema, per rebre material i ajudes. Article d'opinió de Miquel Roselló representant d'ERC al Consell d'Administració de PRESEC.

- Entrevista a Raúl Puga (Grallers de la Font Groga): El graller gavanenc, autor del nou repertori musical del Xerinolis de la ciutat, valora el Seguici Popular i la implicació dels veïns amb la cultura tradicional.

- Comencen els treballs d'ampliació de l'Hospital de Viladecans, aturats pel 155: La consellera de Salut, Alba Vergés (ERC), va donar el juliol el tret de sortida a les obres amb motiu d'una reunió al centre amb l'equip directiu. Article d'opinió de Marta Jiménez, regidora d'ERC-Gavà.

- L'Aplec de Sant Miquel retrà homenatge a Pompeu Fabra: L'edició d'enguany, al castell d'Eramprunyà, recordarà el 150è aniversari del naixement del lingüista que va modernitzar la llengua catalana. També es commemora el primer segle de vida de la seva principal obra, La Gramàtica catalana. Article d'opinió de Jordi Ribó (Òmnium Cultural-Gavà).

Podeu llegir la revista en pdf aquí.