Gavà

Jordi Albert, diputat al Parlament i president comarcal d'ERC, participarà a la commemoració local de la Diada a Gavà

• Cartell de l'edició d'enguany de la diada sobiranista a Gavà.
El president de la federació comarcal d'ERC al Baix Llobregat i L'Hospitalet i diputat al Parlament, Jordi Albert, participarà a la commemoració local de la Diada a Gavà. L'acte es farà el 10 de setembre al vespre, seguint una tradició instaurada per Esquerra a la ciutat l'any 1992.

La celebració local de l'Onze de Setembre, que aplega els partits sobiranistes, entitats i ciutadans davant del monument als Màrtirs de 1714, viurà enguany l'edició més diversa i amb més participants, consolidant així el seu creixement continuat. La trobada començarà a les 20.00 hores amb les ofrenes i els parlaments dels representants dels partits polítics republicans.

La delegació d'Esquerra estarà encapçalada per Jordi Albert i els tres regidors municipals (Albert Massana, Marta Jiménez i Andreu Pérez).

A continuació serà el torn dels sindicats i després de les entitats i associacions locals. Clouran l’acte les ofrenes dels representants del CDR, l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium a Gavà. En acabar, s’aixecarà un pilar amb els castellers mentre els assistents formaran un gran llaç groc.

La reclamació de l’alliberament dels presos polítics i el retorn dels exiliats serà un dels punts centrals de la Diada, juntament amb fer de les eleccions municipals del proper maig i la unitat d’acció postelectoral, un nou pas per sumar més gent al projecte de la República catalana.