Gavà

ERC-Gavà demana la remodelació integral de l'edifici del Casal d'entitats Sant Jordi

• Façana principal del Casal d'entitats Sant Jordi.
El grup municipal d'ERC-Gavà demanarà al Ple d'aquest 25 d'octubre l'execució, per part del govern local, d'un pla de remodelació integral de l'edifici del Casal d'entitats Sant Jordi, ubicat a la Rambla.

Aquest equipament, que acull la seu social de diferents associacions de la ciutat, pateix greus deficiències de manteniment estructural des de fa anys, que s'han agreujat en els darrers temps. Un exemple és el tancament de la sala d'actes que hi ha al soterrani per motius de seguretat, ja que s'ha desprès una part del sostre.

Esquerra considera que, per la seva situació estratègica, prop de l’estació de tren i en una de les vies més transitades del municipi, aquest espai emblemàtic no pot seguir patint l’estat de degradació actual. Una situació que no només comporta un perill potencial per a la seguretat dels seus usaris, sinó que, a més, dificulta el normal desenvolupament de les activitats culturals que s'hi celebren

Per aquest motiu i, atès que es tracta d'un edifici antic, ERC demana la seva remodelació integral -amb la sala d'actes com a principal actuació- per convertir-lo en un equipament modern i digne.

Podeu llegir el text íntegre de la proposta aquí.