Gavà

Ja ha sortit L'Eramprunyà de novembre

• Portada del número 177 de la revista L'Eramprunyà.
El número 177 (novembre de 2018) de L'Eramprunyà, la revista mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

- Llum verda de la Generalitat al pla de reforma integral de l'Institut Bruguers: El conseller Josep Bargalló (ERC) anuncia, en una visita oficial a Gavà, l'inici de l'esperat projecte. Ensenyament confirma l'ampliació de l'escola de Gavà Mar i més inversió per al CEE Maria Felip.

- Reunió de la diputada Najat Driouech amb la comunitat musulmana local: La representant d'ERC al Parlament va visitar Gavà el 15 d'octubre, acompanyada pels regidors d'Esquerra, per cercar amb representants d'aquest col·lectiu solucions a les problemàtiques que els afecten i una millor integració laboral i social. Article d'opinió d'Albert Massana, candidat a l'Alcaldia.

- Entrevista a Ramon Llonch, president de la Companyia General del Foc: El màxim responsable de l'entitat degana de la cultura popular gavanenca fa un balanç de la feina feta els darrers anys i assegura que l'associació viu "un moment molt dolç".

- Esquerra insta a remodelar el deteriorat edifici del Casal d'entitats Sant Jordi: La degradació que viu l'equipament, seu d'associacions locals, ha obligat a tancar la sala d'actes per raons de seguretat. Article d'opinió de Marta Jiménez, regidora del grup municipal d'Esquerra.

- L'Ajuntament condemna la violència de la ultradreta, amb l'abstenció de PP i Cs: La moció aprovada denuncia els atacs impunes viscuts a la ciutat contra el món sobiranista i altres col·lectius socials. Article d'opinió d'Andreu Pérez, regidor del grup municipal d'ERC.

- Presentació d'un llibre sobre el patrimoni preindustrial local: El Casal del Centre va acollir el 26 d'octubre la presentació de l'obra Argil·la, aigua i calç, de la terra a la casa, un compendi dels treballs de recerca fets fins ara sobre un període històric de Gavà poc conegut. Article d'opinió de Vanessa Rodríguez, coautora del llibre.

Podeu llegir la revista en pdf aquí.