Gavà

Ja ha sortit L'Eramprunyà de febrer

• Portada del número 180 de la revista L'Eramprunyà
El número 180 (febrer de 2019) de L'Eramprunyà, la revista mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

Albert Massana es postula com l'alcalde d'un Gavà més lliure, igualitari i solidari: El candidat d'ERC a les eleccions del 26 de maig presenta en públic el seu programa de govern. La portaveu nacional d'Esquerra, Marta Vilalta, tanca la trobada, a la que van assistir més de 100 persones, cridant a fer republicanisme des dels municipis. Article d'opinió d'Andreu Pérez, regidor d'ERC-Gavà i candidat a l'alcaldia a les eleccions del 2015.

- ERC reclama al govern local que no faci activitats on els animals puguin patir: Persones i entitats van denunciar el passat gener la manca d'un espai digne a l'exhibició del campament dels reis mags d'enguany. Article d'opinió de Miquel Roselló, secretari de Política Social d'ERC-Gavà i animalista.

- Entrevista a Pedro Moreno, president de l'associació L'Illa Comerç & Qualitat: El dirigent de l'entitat que represent als botiguers del principal eix comercial de Gavà explica les noves accions previstes per promocionar les botigues de proximitat entre els ciutadans.

- L'Ajuntament condemna els partits i els grups d'ultradreta i demana aïllar-los: La moció, presentada per Esquerra, es va aprovar una setmana després d'un nou atac a Gavà contra un exregidor i activista. Article d'opinió de Kilian Soler, militant de la CUP de Gavà.

- Èxit de la III Nit del Teatre: L’Espai Maragall va acollir el 26 de gener la trobada, organitzada i protagonitzada per les companyies locals, per reconèixer la feina feta i presentar els muntatges de la nova temporada. Article d'opinió de Joan Carles Maldonado, director del Grup Teatral L'Eramprunyà.

Podeu llegir la revista en pdf aquí.