Gavà

ERC-Gavà fomentarà l'esport femení, farà una piscina descoberta a Can Torellò i reactivarà Can Sellarès

• Instal·lacions esportives de Can Sellarès.
ERC-Gavà va presentar ahir les propostes del programa de govern en l’àmbit esportiu.

L’alcaldable, Albert Massana, va indicar que s’ha de considerar la pràctica esportiva com un instrument més per assolir una societat cohesionada i saludable a Gavà.

I va proposar un nou model de gestió a la ciutat bassat en la complicitat entre uns clubs organitzats i un Ajuntament que planifiqui actuacions de suport a l’esport com activitat de salut, educativa, social i de lleure

Des d’aquesta perspectiva, Esquerra fomentarà el proper mandat la discriminació positiva, pel que fa a les subvencions, a les entitats que fomentin l’esport femení. I farà el mateix amb les que facin una tasca d’integració dels col·lectius de persones amb discapacitat.

Alhora, s’aprofundirà en les mesures de tolerància zero envers els clubs que tenen penyes o aficionats que transmeten valors xenòfobs i racistes. Condicionarem l’ús dels equipaments municipals al compliment d’una carta ètica que serveixi per potenciar els valors cohesionadors de la societat.

Pel que fa les infraestructures, Massana va recordar que hi ha una reclamació ciutadana sostinguda per fer una piscina pública descoberta a Can Torelló, i va afirmar que cal fer-la, apareguin o no socis privats per finançar el projecte. També va insistir en dignificar i reobrir les instal·lacions de Can Sellarès, mancomunades amb Viladecans.

Podeu veure el vídeo del candidat a l'alcadia fent un resum d'aquestes actuacions aquí.

#EsquerraRepúblicaGavà
#AlbertMassanaGavà

Podeu veure totes les nostres propostes per Gavà en aquests enllaços: