Gavà

ERC-Gavà proposa un canvi radical en la Festa Major per fer-la més atractiva i participativa

• Imatge d'una de les edicions de la Festa Major Alternativa de Gavà.
Davant la proximitat de la Festa Major de Sant Pere, que es viurà enguany entre el 27 i el 30 de juny, ERC-Gavà reclama un programa municipal de celebració més participatiu, ciutadà i transversal.

Esquerra lamenta que aquesta festivitat, que hauria d'agermanar tots els gavanencs, estigui sectorialitzada, amb espectacles dedicats exclusivament a determinats grups d'edat o de tarannà.

També denuncia l’existència de concerts protagonitzats per cantants decrèpits, més propis del segle passat, i que s'adrecen a un públic d'una certa edat, en comptes d'aprofitar l'oportunitat per donar veu als nous valors de la música del país, tant en l'àmbit del rock com del pop català. Grups que tenen una qualitat i solvència contrastada i que resulten molt atractius per al jovent.

Per aquest motiu, ERC-Gavà es congratula de la iniciativa de diferents entitats juvenils de la ciutat d'impulsar des de fa uns anys la Festa Major Alternativa (FMA), i fa una crida a participar en el mecenatge d’aquesta activitat per ajudar a la seva gestió i continuïtat.

Esquerra també demana que, de cara al proper any, es creï, amb ple suport municipal, una comissió ciutadana que sigui la promotora i organitzadora de la Festa Major.