Gavà

Condol de la secció local per la mort de l'exregidor d'ERC Jordi Calatayud

jordi calatayud 2011
Avui hem rebut la trista notícia de la mort del nostre company i amic Jordi Catalayud, mentre col·laborava en un esdeveniment en què participaven els Castellers de Gavà.
Jordi Catalayud va néixer a Cornellà de Llobregat, l'any 1964. Des de molt jove va estar vinculat a diferents associacions: Esplai Mowgli, Grup ecologista de Cornellà i el Moviment d'esplais del Baix Llobregat. Va estudiar empresarials a la Universitat de Barcelona.

L’any 1988 va venir a viure a Gavà, on portava una petita empresa familiar i on va obrir un establiment comercial. A Gavà va ser president de l’AMPA del CEIP L’Eramprunyà (2007-2013) i l’any 2004 es va fer militant d’ERC. L’any 2011 va ser escollit regidor i va formar part del consistori de Gavà durant tot el mandat 2011-2015. L’any 2015 va entrar a formar part de la colla dels Castellers de Gavà, i es va integrar a la plataforma 22 solidari, que impulsava un projecte de menús socials per als més desafavorits.

Des de la secció local d’ERC, transmetem a la seva família i amics el nostre més sentit condol. Que descansi en pau.