Gavà

Interpel·lacions davant el Ple municipal (mandat 2015-2019)

Les interpel·lacions orals són els Precs i les Preguntes que elevem al Ple i que es responen oralment, per part del govern local, durant la celebració de la sessió.

Si vols saber les respostes que hem rebut a les interpel·lacions orals que em presentat, si us plau, no dubtis a demanar-nos-ho a: gava@esquerra.org

A continuació podeu consultar les que hem presentat durant aquest mandat, però també podeu consultar les interpel·lacions del mandat 2011-2015, les interpel·lacions del mandat 2007-2011 i les interpel·lacions del mandat 2003-2007:

Precs i Preguntes al Ple de juny de 2017

Precs i Preguntes al Ple de maig de 2017
Precs i Preguntes al Ple d'abril de 2017
Precs i Preguntes al Ple de març de 2017
Precs i Preguntes al Ple de febrer de 2017
Precs i Preguntes al Ple de gener de 2017
Precs i Preguntes al Ple de desembre de 2016 Precs i Preguntes al Ple de novembre de 2016 Precs i Preguntes al Ple d'octubre de 2016 Precs i Preguntes al Ple de setembre de 2016
Precs i Preguntes al Ple de juliol de 2016
Precs i Preguntes al Ple de juny de 2016