Gavà

Totes les opinions

Grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Gavà

L'opinió del grup municipal

28 de maig de 2021 El grup municipal dóna la benvinguda a la nova regidora d'Esquerra 26 de maig de 2021 Celebrem la investidura del Pere Aragonès i la constitució d'un nou govern que té per objectiu millorar el benestar de tota la ciutadania a través de l'òptica republicana de llibertat, igualtat, solidaritat, feminisme i ecologisme i que retorni el prestigi a la màxima institució catalana 18 de maig de 2021 Denunciem el lamentable estat de conservació d'alguns espais públics del municipi 11 de maig de 2021 Demanem amb urgència la instal·lació de l'app-met als parquímetres de la zona blava 4 de maig de 2021 No veiem gens bé el Pla d'Habitatge local perquè representa un model caduc i insostenible 29 d'abril de 2021 Demanem mesures contra l'incivisme a la línia d'autobus GA1 21 d'abril de 2021 Denunciem la manca de responsabilitat municipal respecte dels plans de protecció civil obligatoris 14 d'abril de 2021 Denunciem l'abandó municipal de les masies adquirides per l'Ajuntament 7 d'abril de 2021 Demanem l'aprovació urgent de la llei trans 6 d'abril de 2021 Ara més que mai, la cultura és indispensable 31 de març de 2021 Demanem més espais per a les entitats locals 23 de març de 2021 Proposta en suport als encausats pels fets de la Jonquera 3 de març de 2021 Proposem millorar la gestió del Museu i les mines 23 de febrer de 2021 Proposem una millor protecció per als drets dels animals 25 de gener de 2021 Proposem que es faci un pla de reactivació de la xarxa associativa local 20 de gener de 2021 Denunciem el fet que el PSC utilitzi la pandemia amb motius partidistes/​ 11 de desembre de 2020 Donem suport al comerc local/ 1 de desembre de 2020 Les aportacions del govern municipal al PDUM son inassumibles/​