Gelida

Totes les notícies

ELS BARRIS, OBLIDATS PER L'AJUNTAMENT Llegiu El Toc de Gelida 42!

Per què no s’escolta els veïns? Cal tenir abandonats els habitatges fora del nucli urbà? Després de la visita als veïns de Sant Salvador, els Pisos de La Gelidense i Les Cases Noves, hem pogut escoltar i comprovar les mancances amb què conviuen dia rere dia. Ha estat interessant escoltar les seves idees, aportacions i suggeriments sobre el barri. S’han oblidat que els barris també són Gelida? Que no paguen els mateixos impostos que tots els gelidencs? JA N’HI HA PROU D’AQUEST COLOR! http://janhihaproudaquestcolor.cat Estigueu informats al respecte llegint el número 42 d'El Toc de Gelida, el qual s’està repartint casa per casa d'aquestes poblacions, i també en format pdf clicant aquí. EL TOC DE GELIDA 42 - Agost 2018 by ERC Gelida on Scribd

Enquesta Gelida Joves

GELIDA MILLORADA PELS I PER ALS JOVES

Tens menys de 30 anys i vols aprofitar tot el que et pot oferir Gelida? Doncs si contestes aquesta enquesta, ens faràs un gran favor a nosaltres i a tu mateix al decidir quines millores podem fer per al nostre poble. http://bit.ly/GelidaJoves

QUÈ VOLEM, QUART CINTURÓ O PENEDÈS?

Saps quines propostes hi han pel traçat del Quart Cinturó? Saps com afecta al Penedès? Saps les repercussions que tindrà per Gelida? Saps que s’ha creat una plataforma per defensar la identitat vitivinícola del Penedès? Aquest dissabte de 10 a 13h. Posem una paradeta a la plaça de l’església. Vine i t’informarem de tot el que vulguis saber. T’esperem!!! www.Janhihaproudaquestcolor.cat

COM VAIG CAMINANT FINS AL POBLE?

COM VAIG CAMINANT FINS AL POBLE? SANT SALVADOR, PISOS DE LA GELIDENSE I LES CASES NOVES http://janhihaproudaquestcolor.cat Dissabte, 30 de juny a partir de les 10.00h Ens interessen les teves idees, aportacions, suggeriments sobre el barri. Per això vindrem i parlarem amb tu.

Vine a dinar amb Carme Forcadell!

El dissabte 24 de març, a les 14 hores, la diputada i expresidenta del Parlament Carme Forcadell serà a Gelida per participar en un dinar obert a tothom en el qual es parlarà de l'actualitat a Catalunya amb una de les figures clau de la política catalana. El dinar, una fideuà popular, se celebrarà al pati del l'Escola Montcau de Gelida. Els tiquets tenen un preu de 12 Euros per als majors de 18 anys, per als menors d’aquesta edat és gratuït; són a la venda als comerços de Gelida: Cal Pisonc, Ca l’Espinach i Foto Buch. Aquests actes estan organitzats pel grup d’Esquerra de Gelida, amb els seus 3 regidors a l’Ajuntament de Gelida al capdavant. *** Actualització del 23-3-18 El Dinar amb Carme Forcadell de demà dissabte segueix endavant! La Carme no podrà ser-hi amb nosaltres per la presó que li ha imposat el Jutge Llarena. Processament i presó per obeir el mandat del poble i permetre votar en un estat espanyol amb una democràcia fallida... L'acte es celebrarà igualment i servirà per donar el nostre suport a la Carme Forcadell i tota la resta de processats i empresonats injustament, així com els nostres representants que són a l'exili, tal com ha fet camí la Secretària General d'Esquerra Republicana de Catalunya Marta Rovira Vergés. Aprofitem per comunicar-vos que el grup Generació 3 clourà l'acte interpretant temes propis i cançons reivindicatives. Us hi esperem!