Gelida

Totes les notícies

QUÈ VOLEM, QUART CINTURÓ O PENEDÈS?

Saps quines propostes hi han pel traçat del Quart Cinturó? Saps com afecta al Penedès? Saps les repercussions que tindrà per Gelida? Saps que s’ha creat una plataforma per defensar la identitat vitivinícola del Penedès? Aquest dissabte de 10 a 13h. Posem una paradeta a la plaça de l’església. Vine i t’informarem de tot el que vulguis saber. T’esperem!!! www.Janhihaproudaquestcolor.cat

COM VAIG CAMINANT FINS AL POBLE?

COM VAIG CAMINANT FINS AL POBLE? SANT SALVADOR, PISOS DE LA GELIDENSE I LES CASES NOVES http://janhihaproudaquestcolor.cat Dissabte, 30 de juny a partir de les 10.00h Ens interessen les teves idees, aportacions, suggeriments sobre el barri. Per això vindrem i parlarem amb tu.

Vine a dinar amb Carme Forcadell!

El dissabte 24 de març, a les 14 hores, la diputada i expresidenta del Parlament Carme Forcadell serà a Gelida per participar en un dinar obert a tothom en el qual es parlarà de l'actualitat a Catalunya amb una de les figures clau de la política catalana. El dinar, una fideuà popular, se celebrarà al pati del l'Escola Montcau de Gelida. Els tiquets tenen un preu de 12 Euros per als majors de 18 anys, per als menors d’aquesta edat és gratuït; són a la venda als comerços de Gelida: Cal Pisonc, Ca l’Espinach i Foto Buch. Aquests actes estan organitzats pel grup d’Esquerra de Gelida, amb els seus 3 regidors a l’Ajuntament de Gelida al capdavant. *** Actualització del 23-3-18 El Dinar amb Carme Forcadell de demà dissabte segueix endavant! La Carme no podrà ser-hi amb nosaltres per la presó que li ha imposat el Jutge Llarena. Processament i presó per obeir el mandat del poble i permetre votar en un estat espanyol amb una democràcia fallida... L'acte es celebrarà igualment i servirà per donar el nostre suport a la Carme Forcadell i tota la resta de processats i empresonats injustament, així com els nostres representants que són a l'exili, tal com ha fet camí la Secretària General d'Esquerra Republicana de Catalunya Marta Rovira Vergés. Aprofitem per comunicar-vos que el grup Generació 3 clourà l'acte interpretant temes propis i cançons reivindicatives. Us hi esperem!

Vine a la xerrada oberta sobre consum responsable!

LLUM I GAS, BANCA, TELEFONIA, ASSEGURANCES I MOLT MÉS... Per una vida més sostenible i sense injustícia social. Porta les teves dades i les factures i podràs fer el canvi. Amb la col·laboració de Més Opcions Consum Responsable. El proper dijous, 1 de març, a les 19h a la Sala polivalent del CIC

HI HA ALGÚ QUE FACI LA SEVA FEINA? Llegiu El Toc de Gelida 41!

Incompliments i cap rigor en el servei de neteja. No n'hi ha prou en tenir una empresa que ens faci el servei de recollida d'escombraries. És obligació de l'Ajuntament i del regidor responsable que se'n faci un seguiment i un control per tal que es compleixin totes les clàusules del contracte que es van signar. Estigueu informats al respecte llegint el número 41 d'El Toc de Gelida, el qual s’està repartint casa per casa, i també en format pdf clicant aquí. El Toc de Gelida 41 - Febrer 2018 by ERC Gelida on Scribd

Ple Ordinari de l'Ajuntament de Gelida 30-1-18

Ple Ordinari de l'Ajuntament de Gelida, dimarts a les 21h. Esquerra de Gelida presentarà dues mocions. La primera per per a la millora del control de gestió i manteniment del servei d’escombraries. La segona serà una moció pel reconeixement dels bombers voluntaris de Gelida amb motiu del seu aniversari. En ser un ple ordinari, tant els grups de l'oposició com el públic assistent tenen la possibilitat de fer preguntes a l'equip de govern. Us convidem a assistir-hi a la sala de plens de la Casa de la Vila. També el podeu seguir per Ràdio Gelida 107.6 Mhz i pel canal de youtube de l'Ajuntament http://www.youtube.com/user/ajgelida Aquest és l'ordre del dia: A) Part resolutiva 1. Lectura i aprovació de l‘acte de la sessió num. 08/2017, de 28 de novembre i 09/2017, de 30 de novembre. 2. Aprovació inicial del Reglament d'organització i funcionament del Consell Municipal de Cultura de l’Ajuntament de Gelida. 3. Inici de l‘expedient per la contractació del servei de gestió de residus municipals i gestió de la deixalleria. 4. Inici de l‘expedient per la contractació del servei públic de manteniment i conservació de la xarxa d’enllumenat públic del terme municipal de Gelida, així com la realització de les obres corresponents a l'adequació a la normatives vigent de les instal·lacions en matèria de seguretat industrial. 5. Ratificació del conveni subscrit entre l'Ajuntament de Gelida i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la creació de l‘Escola Municipal de Música de Gelida. 6. Moció de l’Ajuntament de Gelida per exigir a la Generalitat de Catalunya l’abonament del deute pendent de les escoles bressol. 7. Moció d'ERC per a la millora del control de gestió i manteniment del servei d’escombraries. 8. Moció d‘ERC pel reconeixement dels bombers voluntaris de Gelida amb motiu del seu aniversari. 9. Moció de la CUP de suport al Col·lectiu ”Som 27 l Més" encausats per defensar una Universitat pública que garanteixi la igualtat d'oportunitats.

Acte pel 21D a Gelida

Vine demà diumenge a les 12:30h al Centre Cultural de Gelida, a l'acte per les Eleccions del 21-12-17 amb Meritxell Serret, Consellera d'Agricultura de la Generalitat de Catalunya, des de Brussel·les, Francesc Poch, director de l'Agència Catalana de Joventut i Lluïsa Llop, regidora d’ERC a Gelida i candidata núm. 23 al Parlament de Catalunya per Barcelona. *** Actualització del 18-12-17 Podeu veure fotos de l'acte al Facebook https://www.facebook.com/EsquerraGelida/posts/1683446571713917 i un resum en vídeo al YouTube https://youtu.be/boe5E3LfGTM