Gelida

Totes les notícies

Visita inesperada de la consellera Teresa Jordà a Gelida

Avui a migdia hem tingut la sort de rebre la visita de la Teresa Jordà, consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació del Govern de Catalunya. La consellera ha pogut fer un forat a la seva agenda i ha passejat amb els nostres regidors pels estands de la Funifira, moment en què ha aprofitat per parlar amb els productors.

LLUÏSA LLOP, CAP A L'ALCALDIA DE GELIDA

L'actual portaveu d'ERC a l'ajuntament i recent diputada al Parlament Lluïsa Llop, ha estat nominada candidata a l'alcaldia de Gelida de cara a les eleccions municipals de maig del 2019. L'elecció ha tingut lloc en l'assemblea dels simpatitzants republicans convocats a votar. Tothom ha tingut dret a presentar-se, el que no ha impedit que la candidata recollís el Sí de totes les paperetes. Lluïsa Llop, de 47 anys, és diplomada en Ciències Empresarials i tècnica del departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, tot i que hores d'ara exerceix de diputada. En ser escollida, ha declarat "em sento forta, preparada i il·lusionada per assumir l'alcaldia, amb ganes de defensar el model de poble penedesenc, el nostres poble, lliure de noves carreteres i de pisos que no desitgem -en referència als blocs de Can Pàmies-". Ha dit que va escollir Gelida per viure motivada per l'entorn, i sobretot per la gent. Lluïsa Llop està oberta a treballar amb les candidatures republicanes, per obeir el mandat popular de l'1 d'octubre i reclamar la llibertat dels presos polítics.

UNA ALTRA CARRETERA PER GELIDA? Llegiu El Toc de Gelida 43!

Defensem el Penedès impedint que ens trinxin el territori per alimentar els polígons. La Generalitat està debatent sobre tres traçats possibles per al pas del quart cinturó, dos d’ells pel Penedès i que afecten de ple l’espai vitivinícola i el paisatge de Gelida, i un tercer per l’anomenat corredor d’Abrera, que l’han descartat perquè ha estat inclòs en un altre pla urbanístic, per tant, la planificació del quart cinturó passarà pel Penedès si no hi fem res. I davant això, l’Ajuntament de Gelida calla. JA N’HI HA PROU D’AQUEST COLOR! http://janhihaproudaquestcolor.cat Estigueu informats al respecte llegint el número 43 d'El Toc de Gelida, el qual s’està repartint casa per casa, i també en format pdf clicant aquí. També us recomanem veure aquest vídeo explicatiu i deixar la vostra opinió i/o suport al respecte a facebook, twitter o instagram. EL TOC DE GELIDA 43 - Setem... by on Scribd

PER QUÈ ENS SENTIM ABANDONATS?

PER QUÈ ENS SENTIM ABANDONATS? www.janhihaproudaquestcolor.cat POLÍGONS DE MARTIVELL Diumenge, 30 de setembre a partir de les 10.00h del matí Ens interessen les teves idees, aportacions, suggeriments sobre el barri. Per això vindrem i parlarem amb tu.

EL TERRITORI NO ESTÀ EN VENDA!

EL TERRITORI NO ESTÀ EN VENDA! PENEDÈS O QUART CINTURÓ? VINYES O CARRETERA? BOSC O PISOS? Vine aquest dissabte a la Plaça de la Vila per veure què volen fer amb el nostre territori, estar informat i defensar la identitat de la nostra comarca. Dissabte, dia 22 de setembre de 2018 A les 10h a la Plaça de la Vila de Gelida

ELS BARRIS, OBLIDATS PER L'AJUNTAMENT Llegiu El Toc de Gelida 42!

Per què no s’escolta els veïns? Cal tenir abandonats els habitatges fora del nucli urbà? Després de la visita als veïns de Sant Salvador, els Pisos de La Gelidense i Les Cases Noves, hem pogut escoltar i comprovar les mancances amb què conviuen dia rere dia. Ha estat interessant escoltar les seves idees, aportacions i suggeriments sobre el barri. S’han oblidat que els barris també són Gelida? Que no paguen els mateixos impostos que tots els gelidencs? JA N’HI HA PROU D’AQUEST COLOR! http://janhihaproudaquestcolor.cat Estigueu informats al respecte llegint el número 42 d'El Toc de Gelida, el qual s’està repartint casa per casa d'aquestes poblacions, i també en format pdf clicant aquí. EL TOC DE GELIDA 42 - Agost 2018 by ERC Gelida on Scribd