Gelida

Denúncia d’ERC per la parcialitat del govern de l’Ajuntament de Gelida en la campanya electoral del 21D

El govern PSC-ICV de l’Ajuntament de Gelida ha distribuït a totes les llars del municipi una nova edició de la revista municipal El Balcó. Ho ha fet dins la campanya electoral del 21D i això pot influir en l’orientació del vot.
No és el primer cop que l’actual govern municipal actua d’aquesta manera. Dins la campanya de les eleccions municipals del 2015 va realitzar una roda de premsa per anunciar el projecte de construcció d’un centre logístic del grup Freixenet a Gelida, el qual 2 anys i mig després encara està per veure. L’Alcalde Lluís Valls va realitzar la presentació, fins i tot incomplint la notificació que va rebre prèviament de la Junta Electoral.

Tant en aquell moment com ara, Esquerra de Gelida rebutja totalment aquesta i qualsevol irregularitat que pugui vulnerar els drets dels ciutadans a expressar-se lliurement i manifesta que la denúncia de qualsevol acció il·legal o èticament reprovable per part del govern de l’Ajuntament continuarà sent prioritària pels seus regidors. És per aquesta raó que Esquerra Republicana ha denunciat novament l’acció del govern municipal davant la Junta Electoral, el qual acaba de resoldre es procedeixi a la recollida dels exemplars que es troben a disposició dels veïns de la localitat per a la seva distribució, així com al cessament de més distribució dels mateixos durant el període electoral.

Ara caldrà veure si el govern del PSC-ICV compleix aquesta ordre com està complint la retirada de pancartes de suport als presos polítics, estelades i llaços grocs dels espais públics, promoguda pels partits que donen suport a l’aplicació de l’article 155.