Gelida

LLUÏSA LLOP, CAP A L'ALCALDIA DE GELIDA

L'actual portaveu d'ERC a l'ajuntament i recent diputada al Parlament Lluïsa Llop, ha estat nominada candidata a l'alcaldia de Gelida de cara a les eleccions municipals de maig del 2019.
L'elecció ha tingut lloc en l'assemblea dels simpatitzants republicans convocats a votar. Tothom ha tingut dret a presentar-se, el que no ha impedit que la candidata recollís el Sí de totes les paperetes.

Lluïsa Llop, de 47 anys, és diplomada en Ciències Empresarials i tècnica del departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, tot i que hores d'ara exerceix de diputada. En ser escollida, ha declarat "em sento forta, preparada i il·lusionada per assumir l'alcaldia, amb ganes de defensar el model de poble penedesenc, el nostres poble, lliure de noves carreteres i de pisos que no desitgem -en referència als blocs de Can Pàmies-". Ha dit que va escollir Gelida per viure motivada per l'entorn, i sobretot per la gent.

Lluïsa Llop està oberta a treballar amb les candidatures republicanes, per obeir el mandat popular de l'1 d'octubre i reclamar la llibertat dels presos polítics.