Gelida

ACORD DE CAN PASCUAL PER GELIDA

Rubén López Hernández, de la CUP Gelida, Anna Enjuanes-Martí, de Gelida En Comú – En Comú Guanyem, Lluïsa Llop Fernàndez, d’ERC Gelida, i Montse Rovira Casadevall, de Gelida per la República -Primàries Catalunya
Ahir al vespre, 14 de juny de 2019, a la plaça de la Vila,
Rubén López Hernández, en representació de la CUP Gelida, Anna Enjuanes-Martí, en representació de Gelida En Comú – En Comú Guanyem, Lluïsa Llop Fernàndez, en representació d’ERC Gelida, i Montse Rovira Casadevall, en representació de Gelida per la República -Primàries Catalunya, han donat a conèixer als vilatans de Gelida l’acord al qual han arribat i que Lluïsa Llop ha llegit públicament:

< Constatem que l’ajuntament de Gelida necessita la transparència i la participació ciutadana que són eines imprescindibles i transversals a qualsevol administració pública.
 Compartim que és necessari un nou projecte polític estable, sòlid i basat en la confiança i el treball conjunt i cooperatiu entre regidors i regidores de diverses sensibilitats, que més que ser un obstacle, és una gran riquesa i oportunitat.
 Apostem per formar un equip de govern compromès, solidari i corresponsable amb les decisions que es prenguin.

I és per tot això, que signem conjuntament aquest compromís amb Gelida que es concreta en:
  • Els quatre grups votarem favorablement el proper dissabte, 15 de juny, la investidura com a alcaldessa de la Lluïsa Llop.
  • Els quatre grups compartim un programa comú de treball per als propers 4 anys elaborat de forma conjunta, que s’adjunta a aquest acord.
  • Els quatre grups estem treballant en un model de govern elaborat de forma conjunta, que es concretarà els propers dies.>>
A continuació, els altres tres participants han pres la paraula per refermar aquestes paraules i ressaltar la voluntat d’endegar una nova etapa més transparent, transversal entre les regidories, més col·laboradora entre els partits i, per damunt de tot, amb més participació ciutadana.