Gelida

Programa 2019

Gelida, Eleccions, Som-hi!

Som-hi Gelida!
El 26 de maig volem aconseguir l’alcaldia de Gelida per tornar-la a posar en mans dels gelidencs i les gelidenques, a les teves mans, convençuts que nosaltres som el canvi que li cal a Gelida.
Estem preparats per assumir aquest repte, amb un gran equip de persones il·lusionades, formades i disposades a tornar a omplir de vida, de projectes i de futur aquest preciós poble nostre. Som persones que durant anys hem treballat, que treballem i que treballarem per construir la Gelida que volem per als pròxims 20 anys, per posar-la a caminar amb el nostre ADN de poble cap al futur.
Agraïm la feina feta per tots els equips de govern que han portat Gelida fins aquí, convençuts de la seva voluntat, però som aquí per suplir un projecte esgotat i fer-ho amb il·lusió i preparació per un projecte basat en principis republicans
Estem convençuts que Gelida és la porta del Penedès, i volem conservar aquesta porta amb l’entorn privilegiat que tenim, entre les vinyes i les muntanyes de l’Ordal. No permetrem que la pressió que ens arriba del Baix Llobregat ens malmeti el poble, perquè creiem que el nostre futur està lligat al nostre entorn, que ens dona moltíssimes oportunitats: vinyes, fonts, castell, Funi, modernisme, etc., que cal compaginar amb dinamització econòmica i indústria neta i de qualitat que vingui als polígons ja existents i on tenim molt espai disponible, sense malmetre Can Joncoses.
Volem un Ajuntament obert, transparent i participatiu. Les decisions cal prendre-les plegats. I per decidir les coses plegats, ens cal tenir tota la informació i posar-la a l’abast dels ciutadans, en un format clar i entenedor.
Tenim el projecte que transformarà Gelida en els pròxims anys en el poble que tots volem: posant les persones i les seves necessitats al capdavant, l’educació, l’habitatge assequible, accessible i social, els serveis socials, el respecte al medi ambient i al nostre entorn, i a més, el que encara tenim més clar és que el volem construir amb vosaltres i per a tothom!
I, certament, volem el millor poble en el millor país possible: per tant, Gelida no pot restar fora de la lluita democràtica, cívica i pacífica per la consecució de la república catalana. Si l’1 d’octubre vam responsabilitzar-nos d’un referèndum des de l’oposició, què no farem des del govern municipal.
Som el canvi que li convé a Gelida. Som-hi!

Lluïsa Llop Fernàndez

Candidata a l’alcaldia de Gelida